Vårens Første Tur!!!

Da var den første langturen unnagjort. Og for en tur det var!

Det var rett og slett så gøy å reise rundt å bli kjent med  så mange fanatstiske folk.

I Lyngdal så fikk jeg virkelig prøvd meg på skolebesøk. Og var da på tre forskjellige skoler, Å, LKG og KVS. Der snakket jeg på alt fra 8.klasse til 3. klasse på Videregående.

Jeg reiste opp sent på Mandag og ble tatt godt imot av leder for lokallaget i LYngdal, Kjerstin Lianes.

Lokallaget hadde ordnet det slik at jeg hadde en sjåfør, Gunnar, i de dagene jeg var i Lyngdal og på formiddagen på Tirsdag kom han og hentet meg, og sørget for at jeg kom meg på riktig plass til riktig tid.  Første klasssen jeg snakket til var 9.klasse på Å skole.

På Onsdag hadde jeg tre klasser, det var 8, 9. og 10. klasse på LKG. Og for en fanatstisk gjeng, veldig reflekterte og veldig flinke.

På kvelden fikk jeg holde ett tema møte om «Tidlig Ultralyd» for Lokallaget, og det6 var veldig spennede å bli kjent med hjertet av Menneskeverd i Lyngdal.

Torsdag var jeg tilbake på Å skole og hadde to 10.klasser. Så var det rett til KVS hvor jeg hadde en dobbeltime med  3klasse på Idrett og en time med 1.klasse. Dette var virkelig spennede, og de var tydlig engasjerte.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

