«Vi anbefaler Sigrunn en ny praksisperiode… i Menneskeverd!»

De siste tre månedene så har vi hatt en fantastisk student i praksis hos oss. Hver fredag og mandag har hun trofast kommet og gjort en super jobb. Vi syntes faktisk det er så trist at hun skal avslutte praksisperioden at vi anbefaler henne en ny praksisperiode her hos oss. Men dessverre så må vi si at hun har bestått. Buhuuu:(

Men jeg ville gjerne på hennes siste dag, at du skulle få bli kjent med denne helnorske telemarkingen, men en dialekt som er breiere enn NOKO ANNA.

«Heisann!

Eg heiter Sigrunn, kjem frå verdas navle – Nissedal i Telemark! 26 år, singel (så ta kontakt;))Eg studerar diakoni på Høyskolen Diakonova. Då eg skulle velje praksisstad vart staden Menneskeverd. Eg visste lite om denne organisasjonen før eg begynte i praksis, men fann fort ut at dette var ein bra organisasjon!

Kva har eg gjort her:
Blitt utfordra til å lage ein apell på Norea radio om tidleg ultralyd. Oppdatert meg på mediesaker og dei relevante debattane.
Vore med på planlegging og gjennomføring av årsmøte og 10 årsjubileum.
Utvikle ressurser for konfirmantleiarar.
Vore med på 1.mai fest på Gjennestad.
Fredagskaffe:)

Før eg begynte i praksis hadde eg ikkje tenkt så mykje igjenom konsekvensene for ein del av desse etiske dilemmaene. Jo meir eg las, jo meir forstod eg viktigheten av å ta val basera på dei framtidige konsekvensane. Eg kjente at eg vart meir engasjera! På grunn av engasjementet så ser eg no sakene  til Menneskeverd overalt i media, det gjorde eg ikkje før.
Eg føler eg he fått mykje  att for å ha hatt praksis i Menneskeverd.
Menneskeverd er ein viktig organisasjon med bra folk! Trist at praksisen er over:(

Four fun facts…

  1. Var alltid best i klassen, også den dårligste.. gikk alene i klassen på barneskolen.
  2. Har spilt piano i 7 år og korps i 6 år, men kan ikke lese noter
  3. Har gått på møbelsnekkerlinje
  4. Har blitt fridd til på flyplassen i Thailand (men sa nei..)»

(Ps. Hun hater at jeg legger ut dette bildet, men det var bare så morsomt med trollet)

Jeg tvang henne til å pose forann trollet:)

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “«Vi anbefaler Sigrunn en ny praksisperiode… i Menneskeverd!»

  1. Godt at det finnes slike mennesker og ungdommer.Hjertelig lykke til på din utdannelse videre,Sigrunn.

Legg igjen en kommentar

