Kong Danielsens skole…

Klokken er 10.30 og jeg våkner brått, og finner fort ut at jeg har mistet flyet, idet jeg løper ned i stua i fortvilelse. «Hva gjør jeg nå???» Jeg ser ut av vinduet, og registrer at det er ett kjukt hvitt lag på bakken, men tenker ikke på det før jeg sjekker mobilen og det står at flyet har blitt kansellert. (Takk og lov!!!)

Sånn begynte min tur til Bergen på Mandag, og ikke bare ett, men to fly ble kansellert, før alle gode ting ble tre:)

Men fram kom jeg og på tirsdag morgen var jeg på plass på Danielsens Ungdomsskole i Bergen. I ett fullsatt auditorium, men ca 90 10.klassinger, så var jeg klar for å snakke om Menneskeverds temaer.
For en klasse, engasjerte, positive og veldig flinke til å danse var de og:)

BildeDanielsen Ungdomsskole;  dere er gull:) Her prøver de å spille ut Menneskeverd:) Funker bra det. Finn meg forresten:)

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

