Ny ungdomskonsulent!

Hei!

Jeg heter Helene, er 23 år, og er så heldig å få overta jobben etter Sandra som ungdomskonsulent i Menneskeverd. Min jobb innebærer å drive forebyggende arbeid blant ungdom i Norge. Det gjør jeg ved å reise rundt og undervise elever og konfirmanter over hele landet. Det er spesielt tre temaer som jeg er opptatt av å snakke med ungdomom, nemlig verdi, abort og sortering. Hva bestemmer et menneskets verdi? Har alle like stor verdi? Ønsker vi et samfunn med plass til alle? Dette er spørsmål som som jeg mener er viktige å stille seg selv, og jeg ser fram til å diskutere og prate med flere unge om disse viktige temaene!
Jeg kommer også til å legge ut bilder her fra alle besøkene jeg har vært på, så dere kan følge meg på mine reiser rundt i Norge.

Vil du ha besøk av meg på din skole eller kirke? Send meg en mail da vel, til helene@menneskeverd.no !

Vi ses 😉

1150842_10153158537350251_1657955884_n

Legg igjen en kommentar

Filed under Menneskeverd, Norge Rundt, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

