Konfirmantleir i Østfold

Min første tur som ungdomskonsulent i Menneskeverd gikk til en flott konfirmantleir på Oven. Omlag 70 konfirmanter fra forskjellige frikirker i Østfold satt musestille i en drøy time og fulgte nøye med på undervisningen om verdi, abort og sortering. De engasjerte seg når jeg stilte spørsmål og hadde mange gode refleksjoner og tanker. Jeg er glad jeg fikk møte de og ønsker dem lykke til videre i konfirmasjonsåret. Å være konfirmant er en spennende tid og  jeg husker selv at jeg tok mange viktige valg som har fått konsekvenser for livet mitt seinere. Jeg håper jeg har inspirert dem til å tenke over livet og hvor mye alle mennesker er verdt, uansett rase, funksjoner og egenskaper! Dette var en gjeng det var skikkelig liv i, og jeg gleder meg allerede til neste besøk!

IMG_0670IMG_0668

Legg igjen en kommentar

Filed under Abort, Besøk, Konfirmanter, Menneskeverd, Norge Rundt, Sortering, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

