Sygna internatskule!

Torsdag 24. oktober var jeg så heldig å få undervise alle elvene ved Sygna internatskule like utenfor Sogndal. Etter 4 timer reise, først med propellfly, deretter flybuss, så en times biltur før vi måtte over med ferje, kom vi omsider fram til det vakreste stedet jeg har vært i dette langstrakte land. Balestrand er en liten perle og jeg skjønner godt at både ansatte og elever liker seg der. Det var spennende å bli litt kjent med de omlag 190 elevene som går og bor der hele skoleåret. De var engasjerte og stilte gode spørsmål. Vi fikk til mange gode samtaler underveis, og de viste at de hadde fulgt med da de kjempet hardt om å vinne t-skjorte under quizen på slutten av timen. Etter undervisningen fikk jeg dele både lusnj og middag sammen med denne herlige gjengen, og jeg takker for at jeg ble så godt tatt i mot og for alle positive tilbakemeldinger. Sygna – vi ses igjen!

DSC_1244

DSC_1247

DSC_1249

Legg igjen en kommentar

Filed under Besøk, Norge Rundt, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

