Emilie fikk besøk av Menneskeverd

Skjermbilde 2014-03-13 kl. 13.46.36

For en tid tilbake skrev jeg om Emilie (16) fra Gausdal som venter en liten datter i juni. Emilie forteller at graviditeten kom som et sjokk, men at hun ikke klarte å ta abort. Før påske var to fra staben på besøk hos Emilie for å intervjue henne til neste utgave av medlemsbladet Vern om livet. Etter intervjuet la Emilie ut et innlegg på bloggen sin der hun takket for et veldig hyggelig møte med staben i Menneskeverd. Her skriver hun:

«…forige torsdag kom de hjem til meg og ville intervjue meg om min graviditet og hvorfor jeg tok det valget jeg gjorde osv. Og de to jentene som kom og intervjuet meg var så utrolig koselige. De hadde med seg en liten gave til meg også og det var en bleiepakke 🙂 Hahahah! Nei de var veldig koselige. De var i så godt humør og spredde masse glede rundt seg, og det var veldig hyggelig å omgås med dem 🙂 Helt fantastiske personer 🙂 .»

Ultralyd_Emilie

 

Menneskeverd er kjempetakknemlig for å få treffe flotte Emilie, og våre medlemmer kan glede seg til en spennende reportasje i neste Vern om livet som kommer i juni! Vi vil gjerne høre din historie og dele den med våre lesere. Send en mail til maria@menneskeverd.no og fortell oss hvordan du hadde mot til å velge livet!

Foto: lånt fra bloggen

1 kommentar

Filed under Abort, Besøk, Menneskeverd, Verdi, Vern om livet

One response to “Emilie fikk besøk av Menneskeverd

  1. Tilbaketråkk: - Jeg er ung mor, ikke hore! | Menneskeverd Ung

Legg igjen en kommentar

