Det glade sørland!

IMG_6384

Uken før påske var jeg tre dager på de glade sørland for å undervise ungdom i Mandal, Lyngdal og Lindesnes. Sola skinte og jeg fikk se sørlandet på sitt beste!

Uken startet med en ungdomskveld på Oasen i Mandal der også konfirmantene fra Søgne var til stede. Det var fullsatt sal, god stemning og mange gode spørsmål og kommentarer fra ungdommene.

Dagen etter hadde jeg alle alle elevene på ungdomstrinnet på Lyngdal Kristne Grunnskole. Selv om noen synes det var utfordrende å svare på de vanskelige spørsmålene jeg stilte, var det andre som rakk opp hånda hele tiden og stilte gode spørsmål tilbake.

Til slutt hadde jeg konfirmantene i Filadelfia Lyngdal og i Betania Lindesnes. Jeg kommer så gjerne tilbake neste år!

IMG_6381

Legg igjen en kommentar

Filed under Abort, Besøk, Konfirmanter, Menneskeverd, Norge Rundt, Sortering

Legg igjen en kommentar

